שאלות ותשובות

שאלות נפוצות

שאלות ותשובות

שאלות נפוצות

למה שאני ארצה מפיץ ריח?

מפיץ ריח הוא לא רק גאדג'ט שמוסיף ריח טוב - הוא משדרג את כל האווירה בבית. האדים שהוא מפיץ יוצרים תחושת רעננות ומוסיפים לחות טבעית לאוויר, מה שעוזר לנשום בקלות יותר, ומפחית יובש בעור ובגרון. כשמוסיפים כמה טיפות בושם או שמן ארומטי, כל החדר מתמלא בניחוח נעים שמרגיע את הנפש ומשפר את מצב הרוח. זה בעצם שילוב בין ריח טוב, אווירה רגועה ובריאות יומיומית - משהו שכל אחד צריך בבית

האם המפיץ ריח משפר את הבריאות?

התשובה היא - כן !

המפיץ ריח משפר את הבריאות בכך שהוא מוסיף לחות קרירה ונעימה לאוויר. הלחות הזו עוזרת לשמור על העור רך ובריא, ומרגיעה את הגרון והנשימה, במיוחד במקומות יבשים או בחורף. בנוסף, הריחות הנעימים שהוא מפיץ יוצרים אווירה רגועה ומרגיעה בבית

שתורמת לתחושת רוגע נוחות ושלווה בבית.

אפשר לשים בושם במפיץ ריח?

!כמובן

אפשר לשים איזה בושם שתרצו, והמפיץ ריח יפזר את הניחוח בכל רחבי החדר

תוך מספר דקות ספורות

האם המפיץ ריח בטיחותי?

✅ !בוודאי

המפיץ ריח בטיחותי ב 100%

.אי אפשר להתחשמל או להיפצע ממנו

-

:עובדת בונוס

למפיץ ריח יש חיישן כיבוי אוטומטי ברגע שהמים במיכל כמעט מתרוקנים

!ככה שאפשר להפעיל ולהיות רגוע

כש המים כמעט יגמרו במיכל, המכשיר יתכבה לבד

הזמנות

שאלות בקשר להזמנה

אילו אמצעי תשלום אתם מקבלים?

:אלו אמצעי התשלום שאנו מקבלים

כרטיס אשראי

אפל פיי

גוגל פיי

ביט

האם הרכישה באתר מאובטחת?

ברור!

האתר מאובטח ועומד בתקני האבטחה המחמירים ביותר בעזרת טכנולוגיית

PCI והצפנת SSL.

 

תהליכי התשלום וסליקת האשראי מתבצעים באמצעות חברה חיצונית, כך שכל

פרטי האשראי הינם חסויים ולא נשמרים במערכת שלנו.

האם אפשר לשלם במזומן לשליח?

.לא, אין את האפשרות הזאת כרגע

האם המשלוח חינם? מהן אפשרויות המשלוח?

:כן! אנחנו נותנים משלוח חינם לכל הזמנה. אלו אפשרויות המשלוח הקיימות כרגע

! משלוח לנקודת איסוף קרובה לבית - חינם •

משלוח מהיר - בתוספת תשלום •

כיצד ניתן לבצע החזר?

.ניתן לבצע החזר בהתאם לתקנון האתר. שלחו לנו הודעה ונדע לעזור

האם אפשר לבטל את ההזמנה שלי?

.ביטולים נעשים עד 24 שעות מביצוע העסקה

.ניתן לבטל את ההזמנה אם היא עדיין לא יצאה לדרך

.אנא שילחו לנו הודעה ונעשה הכל כדי לעזור

האם אפשר לשנות את ההזמנה שלי?

לפני רכישה סופית, אנא וודאו שכל פרטי ההזמנה שלך נכונים ואין בעגלה פריטים שאין

בכוונתך לרכוש. במידה ושלחת פנייה ביום העסקים בו ביצעת את הרכישה, אנו נשתדל

לתקן את הפריטים לפני שההזמנה תשלח. במידה וההזמנה כבר נשלחה, תוכלו לבצע

.החזר של הפריטים לאחר שהחבילה תגיע אליכם

שמתי בטעות מספר טלפון שגוי, מה לעשות?

הכל בסדר! כל עוד ההזמנה עוד לא יצאה למשלוח - ניתן לשנות את מספר הטלפון

.Whatsapp - בהזמנה, כל מה שצריך לעשות הוא לפנות אלינו ב

שמתי בטעות כתובת שגויה, מה לעשות?

הכל בסדר! כל עוד ההזמנה עוד לא יצאה למשלוח - ניתן לשנות את הכתובת

.Whatsapp - בהזמנה, כל מה שצריך לעשות הוא לפנות אלינו ב

קיבלתי מוצר לא שלי, מה לעשות?

אנחנו מאוד מצטערים על אי הנוחות. הצוות שלנו עובד קשה כדי לשלוח בדיוק את מה

שהזמנת, אך לפעמים טעויות קורות. אנא שילחו לנו הודעה עם מספר ההזמנה שלכם,

השם המלא, מספר הטלפון ותמונות של המוצרים שקיבלתם, ונדע לעזור ולפצות אתכם.

ביצעתי הזמנה אך לא קיבלתי אישור או קבלה למייל

אנחנו שולחים אישור הזמנה מיד לאחר ביצוע ההזמנה. לפעמים האימייל שהוזן הוא

לא נכון או שהאימייל שלנו נחת בספאם. אנא בידקו את תיבת הספאם שלכם, ואם לא

מצאתם את מייל אישור ההזמנה שלחו לנו הודעה עם השם שהזנת בהזמנה ונעזור

.לכם לבדוק למה המייל לא הגיע, ונשלח לכם אחד חדש

קיבלתי אישור הזמנה אך מופיעים בו פריטים שונים ממה שהזמנתי

אין לנו אפשרות להתערב באישורי ההזמנה שנשלחים. כלומר, מה שהוספת לעגלה

וקנית באתר הוא מה שתקבלו עליו את האישור. אנחנו מבינים שלפעמים קורות טעויות

.ושוכחים להוריד או להוסיף מוצרים, ולכן נשמח לעמוד לרשותכם ולמצוא פתרון

משלוחים

שאלות בקשר למשלוח

מתי אקבל את ההזמנה שלי?

,כמצוין במעמד הרכישה ובמדיניות המשלוחים שלנו, זמן עיבוד ההזמנה הוא 1-5 ימים

וזמני המשלוח הם 7-14 ימי עסקים (ימי עסקים הם הימים א'-ה', לא כולל סופי שבוע

.(וחגים

 

אנא בידקו האם ההזמנה שלכם עדיין במסגרת הזמן הזו. אם פרק הזמן עבר, אנא פנו

.אלינו עם מספר ההזמנה ונשמח מאוד לעזור לכם לאתר את המשלוח שלכם

לאן המשלוח שלי יגיע?

משלוח לנקודת איסוף

.נקודת איסוף היא בית עסק או לוקר קרוב לכתובת המשלוח שציינתם במעמד ההזמנה

 

אם בחרתם במשלוח לנקודת איסוף, ניתן לבחור את נקודת האיסוף הקרובה ביותר

ישלח אליך מחברת המשלוחים ברגע SMS) אליכם מתי שהמשלוח יהיה באיזור שלכם

.(שההזמנה תהיה קרובה

 

.נוסף ישלח ברגע שההזמנה תגיע לנקודת האיסוף שבחרת SMS

לא הצלחתי לבחור נקודת איסוף במעמד ההזמנה

לא ניתן לבחור נקודת איסוף במעמד ההזמנה מכיוון שנקודות האיסוף משתנות על פי

.כתובת המשלוח

 

בו ניתן יהיה SMS כש המשלוח יגיע לאיזור שלכם ישלח למספר הטלפון שציינתם

.לבחור את נקודת האיסוף הקרובה והנוחה ביותר עבורכם

איך אדע שהמשלוח שלי הגיע?

.עם עדכונים לגבי סטטוס המשלוח שלך SMS -תקבלו מאיתנו מיילים ו

 

כאשר המשלוח שלכם יהיה קרוב אליכם (שם גם תוכלו לבחור נקודת SMS תקבלו

.(איסוף

 

(: נוסף תקבלו כאשר המשלוח יגיע SMS

שכחתי לאסוף את החבילה מנקודת החלוקה, מה לעשות?

אם שכחתם לאסוף את החבילה מנקודת האיסוף והחבילה הוחזרה לחברת המשלוחים

.יש ליצור איתנו קשר על מנת לתאם הפצה חוזרת בתשלום -

הגעתי לנקודת האיסוף אבל החבילה שלי לא שם, מה לעשות?

.ואנחנו נטפל בזה, אין לכם ממה לדאוג Whatsapp -צרו איתנו קשר ב

!רגע עדיין יש לי שאלות

צור קשר

,הצוות המסור שלנו זמין 24/7 לכל שאלה שיש לכם! תרגישו בנוח לפנות אלינו

{: אנחנו במרחק הודעה

👉🏻 ליצירת קשר

למה שאני ארצה מפיץ ריח?

מפיץ ריח הוא לא רק גאדג'ט שמוסיף ריח טוב - הוא משדרג את כל האווירה בבית. האדים שהוא מפיץ יוצרים תחושת רעננות ומוסיפים לחות טבעית לאוויר, מה שעוזר לנשום בקלות יותר, ומפחית יובש בעור ובגרון. כשמוסיפים כמה טיפות בושם או שמן ארומטי, כל החדר מתמלא בניחוח נעים שמרגיע את הנפש ומשפר את מצב הרוח. זה בעצם שילוב בין ריח טוב, אווירה רגועה ובריאות יומיומית - משהו שכל אחד צריך בבית

האם המפיץ ריח משפר את הבריאות?

! התשובה היא - כן

המפיץ ריח משפר את הבריאות בכך שהוא מוסיף לחות קרירה ונעימה לאוויר. הלחות הזו עוזרת לשמור על העור רך ובריא, ומרגיעה את הגרון והנשימה, במיוחד במקומות יבשים או בחורף. בנוסף, הריחות הנעימים שהוא מפיץ יוצרים אווירה רגועה ומרגיעה בבית

.שתורמת לתחושת רוגע נוחות ושלווה בבית

אפשר לשים בושם במפיץ ריח?

!כמובן

אפשר לשים איזה בושם שתרצו, והמפיץ ריח יפזר את הניחוח בכל רחבי החדר

תוך מספר דקות ספורות

האם המפיץ ריח בטיחותי?

✅ !בוודאי

המפיץ ריח בטיחותי ב 100%

.אי אפשר להתחשמל או להיפצע ממנו

-

:עובדת בונוס

למפיץ ריח יש חיישן כיבוי אוטומטי ברגע שהמים במיכל כמעט מתרוקנים

!ככה שאפשר להפעיל ולהיות רגוע

כש המים כמעט יגמרו במיכל, המכשיר יתכבה לבד

הזמנות

שאלות בקשר להזמנה

אילו אמצעי תשלום אתם מקבלים?

:אלו אמצעי התשלום שאנו מקבלים

כרטיס אשראי

אפל פיי

גוגל פיי

ביט

האם הרכישה באתר מאובטחת?

ברור!

האתר מאובטח ועומד בתקני האבטחה המחמירים ביותר בעזרת טכנולוגיית

PCI והצפנת SSL.

 

תהליכי התשלום וסליקת האשראי מתבצעים באמצעות חברה חיצונית, כך שכל פרטי האשראי הינם חסויים ולא נשמרים במערכת שלנו.

האם אפשר לשלם במזומן לשליח?

.לא, אין את האפשרות הזאת כרגע

האם המשלוח חינם? מהן אפשרויות המשלוח?

כן! אנחנו נותנים משלוח חינם לכל הזמנה

 :אלו אפשרויות המשלוח הקיימות כרגע

! משלוח לנקודת איסוף קרובה לבית - חינם •

.משלוח מהיר - בתוספת תשלום •

כיצד ניתן לבצע החזר?

.ניתן לבצע החזר בהתאם לתקנון האתר

.שלחו לנו הודעה ונדע לעזור

האם אפשר לבטל את ההזמנה שלי?

.ביטולים נעשים עד 24 שעות מביצוע העסקה

.ניתן לבטל את ההזמנה אם היא עדיין לא יצאה לדרך

.אנא שילחו לנו הודעה ונעשה הכל כדי לעזור

האם אפשר לשנות את ההזמנה שלי?

לפני רכישה סופית, אנא וודאו שכל פרטי ההזמנה שלך נכונים ואין בעגלה פריטים שאין בכוונתך לרכוש. במידה ושלחת פנייה ביום העסקים בו ביצעת את הרכישה, אנו נשתדל לתקן את הפריטים לפני

.שההזמנה תשלח

במידה וההזמנה כבר נשלחה, תוכלו לבצע

.החזר של הפריטים לאחר שהחבילה תגיע אליכם

שמתי בטעות מספר טלפון שגוי, מה לעשות?

- הכל בסדר! כל עוד ההזמנה עוד לא יצאה למשלוח

,ניתן לשנות את מספר הטלפון בהזמנה

Whatsapp -כל מה שצריך לעשות הוא לפנות אלינו ב

שמתי בטעות כתובת שגויה, מה לעשות?

- הכל בסדר! כל עוד ההזמנה עוד לא יצאה למשלוח

,ניתן לשנות את הכתובת בהזמנה

Whatsapp -כל מה שצריך לעשות הוא לפנות אלינו ב

קיבלתי מוצר לא שלי, מה לעשות?

אנחנו מאוד מצטערים על אי הנוחות. הצוות שלנו עובד קשה כדי לשלוח בדיוק את מה שהזמנת

 אך לפעמים טעויות קורות. אנא שילחו לנו הודעה עם

,מספר ההזמנה שלכם, השם המלא, מספר הטלפון

.ותמונות של המוצרים שקיבלתם

(: ונדע לעזור ולפצות אתכם

ביצעתי הזמנה אך לא קיבלתי אישור או קבלה למייל

אנחנו שולחים אישור הזמנה מיד לאחר ביצוע ההזמנה. לפעמים האימייל שהוזן הוא לא נכון או שהאימייל שלנו נחת בספאם. אנא בידקו את תיבת הספאם שלכם, ואם לא מצאתם את מייל אישור ההזמנה שלחו לנו הודעה עם השם שהזנתם בהזמנה

,ונעזור לכם לבדוק למה המייל לא הגיע

.ונשלח לכם אחד חדש

קיבלתי אישור הזמנה אך מופיעים בו פריטים שונים ממה שהזמנתי

אין לנו אפשרות להתערב באישורי ההזמנה שנשלחים. כלומר, מה שהוספת לעגלה וקנית באתר

.הוא מה שתקבלו עליו את האישור

 אנחנו מבינים שלפעמים קורות טעויות ושוכחים

,להוריד או להוסיף מוצרים

.ולכן נשמח לעמוד לרשותכם ולמצוא פתרון

משלוחים

שאלות בקשר למשלוח

מתי אקבל את ההזמנה שלי?

,כמצוין במעמד הרכישה ובמדיניות המשלוחים שלנו

,זמן עיבוד ההזמנה הוא 1-5 ימים

וזמני המשלוח הם 7-14 ימי עסקים

ימי עסקים הם הימים א'-ה', לא כולל סופי שבוע)

.(וחגים

 

אנא בידקו האם ההזמנה שלכם עדיין במסגרת הזמן הזו. אם פרק הזמן עבר, אנא פנו אלינו עם מספר

.ההזמנה

.ונשמח מאוד לעזור לכם לאתר את המשלוח שלכם

לאן המשלוח שלי יגיע?

משלוח לנקודת איסוף

נקודת איסוף היא בית עסק או לוקר קרוב לכתובת המשלוח שציינתם במעמד ההזמנה.

 

אם בחרתם במשלוח לנקודת איסוף, ניתן לבחור את נקודת האיסוף הקרובה ביותר (SMS ישלח אליך מחברת המשלוחים ברגע שההזמנה תהיה קרובה).

 

SMS נוסף ישלח ברגע שההזמנה תגיע לנקודת האיסוף שבחרת.

לא הצלחתי לבחור נקודת איסוף במעמד ההזמנה

לא ניתן לבחור נקודת איסוף במעמד ההזמנה מכיוון

.שנקודות האיסוף משתנות על פי כתובת המשלוח

 

כש המשלוח יגיע לאיזור שלכם ישלח למספר הטלפון

בו ניתן יהיה לבחור את  SMS שציינתם

.נקודת האיסוף הקרובה והנוחה ביותר עבורכם

איך אדע שהמשלוח שלי הגיע?

עם עדכונים לגבי SMS -תקבלו מאיתנו מיילים ו

.סטטוס המשלוח שלך

 

כאשר המשלוח שלכם יהיה קרוב SMS תקבלו

.אליכם (שם גם תוכלו לבחור נקודת איסוף)

 

(: נוסף תקבלו כאשר המשלוח יגיע SMS

שכחתי לאסוף את החבילה מנקודת החלוקה, מה לעשות?

אם שכחתם לאסוף את החבילה מנקודת האיסוף

.והחבילה הוחזרה לחברת המשלוחים

יש ליצור איתנו קשר על מנת לתאם הפצה חוזרת -

.בתשלום

הגעתי לנקודת האיסוף אבל החבילה שלי לא שם, מה לעשות?

,ואנחנו נטפל בזה Whatsapp -צרו איתנו קשר ב

.איו לכם ממה לדאוג

!רגע עדיין יש לי שאלות

צור קשר

הצוות המסור שלנו זמין 24/7 לכל שאלה שיש לכם! תרגישו

{: בנוח לפנות אלינו, אנחנו במרחק הודעה

👉🏻 ליצירת קשר

תפריט ראשי

דף הבית

לכל המוצרים

שאלות ותשובות

ביקורות

צור קשר

מדיניות

מדיניות הפרטיות

מדיניות החזרים

מדיניות משלוחים

תנאי השירות

נגישות

הירשמו למיילים שלנו

הירשמו למיילים שלנו וקבלו הצעות, מבצעים והנחות

!בלעדיות

מדיניות

מדיניות הפרטיות

מדיניות החזרים

מדיניות משלוחים

תנאי השירות

נגישות

תפריט ראשי

דף הבית

לכל המוצרים

שאלות ותשובות

ביקורות

צור קשר

הירשמו למיילים שלנו

!הירשמו למיילים שלנו וקבלו הצעות, מבצעים והנחות בלעדיות

!המייל נשלח בהצלחה ,תמיד תשארו מעודכנים !במבצעים שלנו
!המייל נשלח בהצלחה ,תמיד תשארו מעודכנים !במבצעים שלנו
!המייל נשלח בהצלחה ,תמיד תשארו מעודכנים !במבצעים שלנו

אמצעי תשלום

בחזרה לדף הבית לחץ כאן

VOLCANO,2025© כל הזכויות שמורות ל